.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رونق گردشگری در 30 روستای مازندران
30 روستای مازندران هدف گردشگری است.

به گزارش شمال نیوز ، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: مازندران بیش از 3 هزار روستا دارد که از این تعداد حدود 30 روستای هدف گردشگری هستند.

وی از تشکیل کمیته ای متشکل از دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه گردشگری روستایی خبرداد و افزود: تصمیم گیری برای قیمت گذاری خدمات گردشگری در روستاها دراین کمیته بررسی می شود.

بزرگ نیا گفت: در این کمیته سعی می شود تا قیمت خدمات قابل ارائه در روستاهای مازندران به گردشگران یکسان شود .

وی خدمات گردشگری روستائی برای مسافران را شامل فراهم کردن امکانات رفاهی ، اقامتی ، بهداشتی و خدماتی دانست و افزود: در این کمیته تمامی روستاهای مازندران ایجاد زیر ساخت هایی برای هرگونه خدمات حتی ایجاد سرویس بهداشتی مورد توجه قرار می گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی مازندران دریافت هزینه از گردشگران در استفاده از خدمات گردشگری روستاها را مشروط به تعریف و ارائه خدمات در این خصوص دانست و گفت: اکنون در برخی روستاهای مازندران بدون اینکه زیر ساختی برای ارائه خدمات گردشگری وجود داشته باشد ، هزینه خدمات از مسافران اخذ می شود .

براساس آمار ستاد سفرهای نوروزی مازندران ، امسال از 12 میلیون نفر شب اقامت ثبت شده گردشگران در مازندران ، بیشتر از 3 میلیون نفر شب مربوط به روستاها بود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.